نکات کلیدی تعیین شیکترین آتلیه اسپرت عروس

عنوان: نکات اصلی برگزیدن مناسبترین آتلیه عروس


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و...  همه و همه می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.

سراغ  واسطه ها نروید

بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟  یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. از طرفی ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد  .

حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید

همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص  است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.
قبل از ورود به آتلیه چند دست لباس اسپرت ، مجلسی و ... همراه داشته باشید.


قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف یا روی تخته شاسی

در مورد قیمت چاپ عکس ها و همچنین اینکه آرشیو عکس ها را در اختیارتان قرار می دهند صحبت کنید . بیشتر آتلیه ها آرشیو را با قوانین اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران  نزد خودشان نگه می دارند و شما مجبورید برای انتخاب عکسهای دیگر بعدها آتلیه مراجعه کنید .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 آرایشگاه عروس- مراسم عروسی- مراسم عروسی

 

تحلیل شکل های کاندوم های خاردار و توضیح مارکت های خریدن اجناس خانواده

توصیف اشکال کاندوم های میوه ای و پرداختن به فروشگاه های خرید محصولات زناشویی

در همین راستا مقاله زیر که به توضیح انواع کاندوم و مدل های انواع کاندوم می پردازد را بخوانید

پنج درصد کاندومها ممکن است به دلایل زیر از روی آلت لغزیده و کاملا خارج شوند، و یا ۱۳-۳ درصد از روی آلت لغزیده و اندکی از آلت بیرون آیند:

۱- استفاده از کاندوم های با اندازه بزرگتر از آلت.

۲- استفاده بیش از اندازه از مواد لغزنده کننده پیش از کشیدن کاندوم روی آلت (تنها یک قطره کافیست)

۳- نگرفتن حلقه کاندوم با دست پیش از خارج ساختن آلت از دستگاه تناسلی زن.

۴- خارج نساختن آلت از دستگاه تناسلی زن بلافاصله پس از انزال.

مزایای استفاده از کاندوم:

۱- کاندوم تنها ابزار پیشگیری از بارداری است که از سرایت بیماریهای منتقله از راه جنسی جلوگیری می کند. (هنگامی که بطور صحیح و مداوم استفاده شوند). برای مثال کاندوم ریسک انتقال ویروس HIV را تا ۹۰ درصد کاهش میدهد.

۲- یکی از روشهای مطمئن جلوگیری از بارداری می باشد. (در صورتی که بطور صحیح و مداوم استفاده شوند).

۳- فاقد عوارض جانبی همچون دیگر روشهای جلوگیری از بارداری می باشد. (به استثنای حساسیت زا بودن لاتکس در برخی افراد)

۴- ایمن بوده و دسترسی به آنها آسان است. بطوری که در تمام داروخانه ها موجود بوده و نیازی به نسخه پزشک برای خریداری آنها نیست.

۵- در اشکال، اندازهها، رنگها و طعمهای گوناگون عرضه می گردند.

۶- تاثیری بروی قدرت باروری دو جنس نمی گذارد.

۷- آمیزش جنسی تمیزتر انجام می گیرد.

۸- با جلوگیری از بارداری و سرایت بیماریهای آمیزشی، استرس و اضطراب در دو جنس کاهش یافته و به تبع آن رابطه جنسی لذت بخش تر صورت می گیرد.

۹- با کاهش تحریک پذیری در مردان، تحمل مردان را افزایش داده و انزال زودرس را به تعویق می اندازد.

۱۰- ارزان قیمت هستند.

معایب کاندوم:

۱- از کارایی دیگر روشهای پیشگیری برخوردار نیست.

۲- استفاده مداوم و صحیح از آن مستلزم عزم و انگیزه می باشد.

۳- نیاز به همکاری شریک جنسی دارد.

۴- کاهش لذت جنسی و ایجاد وقفه در فعالیت جنسی.

۵- نیاز به نگهداری مناسب و اصولی دارد.

به همین دلیل مطلب فوق که به معرفی انواع کاندوم و راه های خرید کاندوم می پردازد را مطالعه کنید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

اثر روشنایی منزل در دیزاین دکوراسیون

اثر نور خانه در طراحی دکوراسیون داخلی

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی - دکوراسیون داخلی 

آموزش ساخت وب لاگ در سامانه های ایجاد وبلاگ متفاوت با راحت ترین روش

آموزش ساخت وب لاگ در سایت های  وبلاگ دهی متفاوت با آسان ترین متد

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ رایگان در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

آموزش نحوه ی ایجاد و درج نظرسنجی در وبلاگ
بسیاری از عزیزان خواهان درج نظر سنجی در وبلاگ خود هستند برای اینکار در وبلاگنویسی باید از خدماتی که سایر سایتها به شما ارایه میکنند استفاده کنید(البته بعضی از سرویسهای ارایه وبلاگ این امکان را در کنترل پنل خود به کاربران میدهند ولی ممکن است باز هم رضایت بخش نباشند) یکی از این سایت ها در ایران همان سایت وبگذر است که به احتمال زیاد با این سایت آشنایید اما این سایت امکانات بسیار محدودی دارد (البته نسبت به سایتهای خارجی)


از سایتهای دیگر ایرانی برای ساخت نظرسنجی سایت پارس وت(Pars Vote) که از سایت وبگذر امانات بیشتری دارد اما از آنجا که این سایت و سایت وبگذر به زبان فارسی هستند و هر شخصی که کمی با نحوه ی ثبت نامهای معمولی اینترنی آشنایی داشته باشد برای کار با این سایتها مشکلی نخواهد داشت من تصمیم ندارم آنرا آموزش دهم فقط کافی است به حساب خود در این سایت بروید(اگر حساب ندارید به طور رایگان میتوانید در عضو شوید) و با دیدن قسمت های مختلف از امکانات موجود در این سایت که نحوه ی استفاده از آنها برای کاربر بسیار ساده هستند استفاده کنید.


اما من میخواهم سایت دیگری را برای شما معرفی کنم که کار با آن کمی مشکلتر و پیچیده تر است و در ضمن به زبان انگلیسی میباشد ولی به شما این امکان را میدهد زبان فارسی(و یا هر زبان دیگری) را در این سایت شخصی سازی کنید و در این کار بسیار پرقدرت عمل میکند (به نظر بنده عملکرد این سایت بی نظیر است)و در واقع این سایت را به منظور ایجاد نظرسنجی حرفه ای به شما آموزش میدهم


سایت polldaddy.com همان سایتی است که من از آن سخن میگویم این سایت امکانات فوق العاده ای دارد(دو امکان شامل:( فرمهای تحت وب ونظرسنجی ) البته خدمات این سایت در سه سطح به کاربران ارایه میشود که سطح اول رایگان و دو سطح دیگر پولی هستند ولی از آنجا که حتی در صورت تمایل به استفاده از خدمات پولی باز بسیاری از شما عزیزان در داخل ایران امکان پرداخت پول و سایر مسایل را ندارید به نظرم بهتر است همان سطح رایگان را انتخاب کنید برای اینکار مراحل زیر را انجام دهید

به لینکpolldaddy.com/free بروید و فرمهای مربوطه را بمنظور ثبت نام مجانی در این سایت تکمیل کنید
بعد از ثبت نام میتوانید لاگین (ورود به سایت) کنید برای این کار بر روی عبارت login در این سایت کلیک کنید یا مستقیما به لینک polldaddy.com/Login بروید و پس از وارد کردن ایمیل و پسوردتان وارد کنترل پنل خود در این سایت شوید
*نکته : من در اینجا نحوه ی ایجاد نظر سنجی را در این سایت توضیح میدهم و نحوه ی ساخت فرمهای تحت وب را انشاالله به وقتی دیگر موکول میکنم
حال که صاحب یک حساب در این سایت شدید به توضیح کنترل پنل میپردازم . پس از ورود به حساب خود برای ایجاد نظر سنجی ابتدا بهتر است زبان خود را خصوصی سازی کنید . برای این کار بر روی عبارت Polls در بالای صفحه کلیک کنید تا یک زیر منو باز شود در این زیر منو گزینه های زیر وجود دارند


List Polls برای مشاهده ی لیست نظرسنجی های قبلی اگر قبلا این کار را کرده باشید
Greate a poll برای ساخت یک نظر سنجی جدید
poll language برای مشخص کردن عبارتهای پیش فرض موجود در نظر سنجی بر اساس زبان مورد نظر شما
البته دو گزینه ی دیگر نیز وجود دارند که به منظور مختصر و مفید شدن مطلب از توضیح آنها خودداری میکنم چون چندان هم دارای اهمیت نیستند



حال ابتدا گزینه سوم را انتخاب کنید یعنی ما ابتدا میخواهیم عبارتهای زبان فارسی را برای نظرسنجی خود مشخص کنیم.

با ورود به قسمت poll language در بخش  edit poll language pack  میتوانید عبارتهای پیش فرض را که به زبان انگلیسی هستند را با زبان مورد نظر خود(مثلا فارسی) عوض کنید من در پایین هرکدام از عبارت را برایتان ترجمه میکنم تا در صورتی که آشناییتان با زبان کم است بتوانید عبارتها را بفهمید و آنرا برای خود شخصی سازی کنید

عبارت توضیح کوتاه عبارت پیشنهادی من
Pack Title نام دلخواه برای طرح زبان خود را وارد کنید فارسی

ساخت وبلاگ

اجاره ماشین عروس

جوانتربه نظر برسید


نحوه لباس پوشیدن برای شرکت در مراسم عروسی بسیار اهمیت داردو به شما در انتخاب بهترین لباس مجلسی تان برای شرکت در مهمانی و مراسم عروسی کمک میکند.

برای مهمانی شب ابتدا موقعیت خود و رابطه‌تان با میزبان را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال دوست صمیمی میزبان هستید یا از طریق فرد دیگر دعوت شده‌اید. در مهمانی عروسی اصلا درست نیست که از رنگ سفید برای پیراهن، زیورآلات بسیار سنگین که جلب توجه می‌کنند و کت و شلوار و کفش فاخر استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که در مهمانی عروسی، عروس و داماد از همه مهمترند و همه‌ی توجهات باید به سمت آنها باشد. مهمانی شب تنها جایی است که خانم‌ها می‌توانند از آرایش براق و لباس‌های زرق و برق‌دار با منجوق و سنگ‌دوزی استفاده کنند. آقایان هم در صورت تمایل، می‌توانند از لباس‌های ساتن و کار شده استفاده کنند.

برای مراسم هایی که در روز برگزار می شوند چه نوع لباسی را بپوشیم ؟
این نوع مراسم که در روز برگزار می شوند تحت تاثیر آب و هوا هستند و محل برگزاری مراسم چندان اهمیتی ندارد بلکه نوع پارچه و اندازه لباس اهمیت ویژه ای دارد .
1 - به دنبال پیراهنهای کوتاه تر که از پارچه های نخی و حریر دوخته شده اند باشید .

2 -  قسمت یقه را باز نگه دارید ، بهتر است که لباستان بصورت بندی باشد .

3 - در صورت استفاده از لباسهای بدون بند استفاده می کنید موهایتان را  باز بگذارید و روی شانه هایتان بریزید . در صورتی که موهایتان را جمع کنید شاید خیلی جالب نباشد و حالت اغراق آمیزی پیدا کند .

نحوه پوشیدن لباس در مهمانی ها, نحوه لباس پوشیدن
4 - استفاده از طرحهایی با رنگ روشن بسیار خوب است . در صورتی که جز آن دسته افرادی هستید که بسیار عرق می کنند رد عرق بر روی لباستان کمتر نمایان خواهد شد . 

5 - دیگر لوازمتان را ساده انتخاب کنید  و از پوشیدن پیراهنهای با زرق و برق فراوان خوداری نمایید چرا که این نوع پیراهنها برای قرار ملاقات با دیگر افراد مهم زندگیتان به صرف نهار بهتر است.

6 - از گوشوارهای ساده ، یک دستبند و یک جفت کفش پاشنه بلند که پاشنه هایش یکسره باشد استفاده نمایید  ( کفشهای با پاشنه بلند یکسره به این دلیل پیشنهاد می گردد که در صورت برگزاری مراسم در باغ ، در علف فرو نخواهید رفت  )

نحوه پوشیدن لباس در مهمانی ها, نحوه لباس پوشیدن
لباسهای مناسب برای مراسم عروسی که در شب برگزار می شود :
این گونه مراسم راهی بسیار جالب برای امتحان مدهای مختلف می باشد .  در صورتی که موهایتان را خوب درست نکرده باشید هوای گرم باعث بدتر شدن  اوضاع و آبروریزی می گردند پس اول تصمیم بگیرید با موهای بلندتان  می خواهید چه کنید  سپس آن را باز کنید .

اگر در مراسم عروسی شرکت میکنیدمیتوانید بامراجعه به آرایشگاه عروس با آرایشگر یا از تجربه های او استفاده کنید

1 - اگر موهایتان کوتاه و یکوری می باشد برای جلب توجهات به سمت صورتتان از گوشواره های بلند چند طبقه زیبا استفاده نمایید .
 
2 - در مورد رنگ لباس با توجه به اینکه مراسم در شب می باشد استفاده از رنگهای تیره قابل قبول است اما رنگمایه های روشن جلوه مهیج و شادتری خواهند داشت .

3 - اگر پوست تان را برنزه کرده اید رنگهای مناسب، رنگ صورتی مرجانی و فیروزه ای می باشد . این رنگ ها پوست برنزه را بهتر نشان می دهد .

نحوه پوشیدن لباس در مهمانی ها, نحوه لباس پوشیدن
4 - با توجه به زمان  برگزاری مراسم برای مراسم های عروسی در شب هم استفاده از لباس های کوتاهتر توصیه می گردد ، پس بنابراین پایین دامن را کمی بالا بیاورید . 

5 - لباسهایی که  از رنگهای گرم هستند  با جواهرات بهتر ست می گردند .


 مراسم عروسی -  آتلیه عروس  -  مراسم عروسی