ده شهر به شدت خطرناک دنیا


10 ناحیه به شدت وحشتناک جهان


عموما بیان میشود که مسافرت انسان را پخته می‌کند. اما برخی گردش ها

برای انسان‌ها، فاجعه آور است. از همین رو مناطق و شهرهایی هستند که توصیه می‌شود

انسانها کمتر به آنجا سفر کنند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان لیستی از 10 منطقه بسیار

عجیب جهان از نظر امنیتی را که در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر کرده است.

 


1) شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی


در این شهر جرم و جنایت، سرقت، قتل، تجاوز به عنف، آدم ربایی در بالاترین حد قرار دارد و گردشگران خارجی تامین جانی ندارند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

2) شهر کراچی در پاکستان


این شهر نیز یکی از خطرناک ترین شهرها در آسیا به حساب می‌آید. خطرهایی که در این شهر وجود دارد شامل عملیات تروریستی، شورش و قتل است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 


3) شهر دیترویت آمریکا


این شهر به شهر موتورسیکلت‌ها معروف است. این شهر نیز خطرناک ترین شهر در آمریکا شناخته شده است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناک جهان

 

 

 

به چه طریق می توان بااستفاده گوشی آزمایش خون بگیریم

 آیامی شود با موبایل تست خون بگیریم

یک کمپانی اروپایی روشی را کشف کرده که می توان به وسیله ی گوشی های همراه هوشمند، آزمایش خون را در منزل و بدون مراجعه به مرکز درمانی انجام داد.

به گفته مهر، شرکت Cor ابداع کننده این روش خاص است.

در این راه  یک اپلیکیشن ویژه بر رویگوشی نصب می شود. با وارد کردن سوزن های یکبار مصرف بسیار کوچک به بدن که بدون درد است و یک کابل که به گوشی همراه متصل می شود، می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون، اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی تحلیل می شود. در واقع اطلاعات توسط نور مادون قرمز گردآوری می شوند و سپس به الگوریتم های وب سایت شرکت Cor برای بازخوانی ارسال می شوند.

اطلاعات ارسال شده شامل، قند خون ناشتا، کلسترول، فیبرینوژن و تری گلیسرید است.

به گفته مسئولین شرکت Cor، اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز درمانی و با همان درجه دقت و صحت است.

قیمت این کیت آزمایش خون، ۱۹۹ دلار و قرار است از اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی روانه بازار شود.

مجله ای از قدرت و رختنه مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می‌گوید

 مجله ای از قدرت و نفوذ مایکروسافت و همکاری با کشورایران و کوبا می نویسد

ساتیا نادلا از توان و نفوذ مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می نویسد

با باز شدن پنجره های بازارکاری مابین ایالات متحده و سرزمین هایی مثل ایران و کوبا، بازارهای این ملت ها آماده‌ی همکاری با شرکت‌های کلان فناوری از جمله مایکروسافت هستند.

تا چندسال پیش،دره سیلیکون ولی و «وال استریت» به «مایکروسافت» به چشم یک کمپانی تمام شده و اطلاق شده به سقوط فکر می کردند. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، کارهای زیادی انجام داده تا این باور را تغییر دهد. هرچند همچنان این ایده‌ی فراگیر این است که قدرت واقعی در دست شرکت‌های نوپاتری همچون «فیسبوک»، «آمازون» و «گوگل» است که برپایه‌ی اینترنت فعالیت می‌کنند. اما در یک زمینه مایکروسافت همچنان پیشروتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری گام بر می‌دارد؛ دسترسی به بازارهای جهانی.

«ویندوز» برای دهه‌ها است که استاندارد جهانی رایانش به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان زندگی خود را از راه فروش و ساختن نرم‌افزار بر پایه‌ی تکنولوژی مایکروسافت می‌گذرانند. این واقعیت به مایکروسافت پایه‌ی هواداری وسیعی می‌بخشد و مشتریان زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این موضوع در کشورهای مختلف نمود پیدا می‌کند به طوری که در مصاحبه‌ای با «Business Insider» نادلا به این موضوع اشاره کرده که مردم در کشورهایی مثل ایران و کوبا که تا کنون با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کردند، بلافاصله بعد از باز شدن راه‌های اقتصادی این دو کشور به ایالات متحده، به او پیام فرستادند و علاقه‌ی خود را برای همکاری با مایکروسافت اعلام کردند:

«ماه پیش درحال مرور کردن ایمیل‌هایم بودم که پیامی را از فردی در کوبا دریافت کردم. او می‌گفت فروشنده ویندوز است و از جامعه‌ی بزرگی از کاربران ویندوز در کوبا خبر می‌داد. به گفته‌ی او در کوبا از سرورهای بسیاری بر پایه‌ی ویندوز استفاده می‌کنند. او درخواست کرده بود که به عنوان فروشنده‌ی رسمی مایکروسافت فعالیت خود را ادامه دهد.

همین اتفاق پس از تغییر شرایط ایران نیز رخ داد. مردم ایران تقریبا به شکل یکپارچه از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند؛ مخصوصا وقتی بحث اتوماسیون اداری در میان باشد. ارسال کننده‌ی پیام می‌گفت که ما نیازمند به سرمایه‌گذاری شما در کشور هستیم.

به هر کشوری که می‌روم همکاران ما در آنجا فعالیت می‌کنند؛ طراحان نرم‌افزار آن کشور، کسانی که در خدمات درمانی یا آموزش کار می‌کنند؛ کسانی که در سیستم حمل و نقل فعالیت دارند؛ همه و همه اتوماسیون خود را بر پایه‌ی تکنولوژی ما طرح ریزی کرده‌اند.»

به گفته‌ی نادلا، با اینکه فیسبوک و گوگل نیز دسترسی جهانیِ بالایی دارند؛ به هیچ وجه از چنین شبکه‌ی پایداری از شرکای تجاری برخوردار نیستند که زندگی خود را برپایه محصولات آن‌ها بگذرانند.

نادلا همچنین اشاره‌ای به پروژه‌ی «Loon» گوگل کرد. پروژه‌ای که قرار است دسترسی به اینترنت را از طریق بالون به سرتاسر جهان برساند. وی اظهار امیدواری می‌کند که با شرکت‌های هر کشوری کار کند تا از فضاهای باز سیستم تلویزیونی هر کشور برای دسترسی به اینترنت استفاده کند. نادلا می‌گوید: «من آینده‌ی دسترسی به اینترنت را در پرواز دادن بالن‌ها در مرزهای هوایی کشورهای دیگر نمی‌بینم. بلکه فکر می‌کنم راهِ بهتر، همکاری با شرکت‌های محلی است تا به روش‌های کم‌هزینه برای دسترسی به اینترنت فکر کنند».

بهترین آرایشگاه عروس های سرزمین ایران به علاوه جدیدترین نکتههای آرایش عروس

عالی ترین آرایشگاه عروس های کشور ایران به علاوه مدرنترین طریقهای آرایش عروس

تصاویر جدیدترین شیوه های زیباسازی عروس  آرایشگاه عروس : جدولی از برترین پیرایشگاه عروس  های کشور+  عکس های تازه ترین شیوه های آرایش عروس خانم  :

علاقه مندان محترم می توانند از لیست فوق وب سایت بخش مراکز تشریفات عروسی مکانآرایشگاه های مورد نظر خود در منطقه موردنظر به خودشان را پیدا کنند . برای راحتی افراد این مراکز به تفکیک شهر و منطقه آمده است .

لغت پیرایش که در واقع در برابر واژه آرایش می باشد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.


نکات مهم انتخاب آرایشگاه عروس

سبک آرایشتان را از قبل مشخص کنید

در آرایشگاه‌های بزرگ معمولا چند آرایشگر مختلف کار آرایش عروس را انجام می‌دهند که هر کدام آلبوم‌ها و قیمت‌های مختلفی دارند. گروهی از آرایشگران، عروس‌ها را بسیار غلیظ آرایش می‌کنند، سایه‌های رنگی به‌کار می‌برند و چشم‌ها را خیلی می‌کشند. این آرایش ها به سبک «خلیجی» معروف است. اما دسته‌ای دیگر از آرایشگران که این روزها طرفداران بیشتری دارند عروس‌ها را ساده‌تر و به سبک «اروپایی» آرایش می‌کنند. حتما در فیلم‌ها و عکس‌های مختلف دیده‌اید که عروس‌های اروپایی چقدر ساده هستند. با ورق زدن آلبوم‌ها به سرعت دست‌تان می‌آید که آرایشگر از کدام سبک پیروی می‌کند و مواد آرایشی او براق است یا با کمک سایه‌ها و خطوط مات، گریم شیک و زیباتری را انجام می‌دهد. ببینید از کدام سبک خوش‌تان می‌آید و بعد برای بقیه کارها تصمیم بگیرید.

قیمت‌ آرایشگاه ها را مقایسه کنید

در مورد آرایش عروسی نرخ ثابتی وجود ندارد. قیمت رزرو آرایشگاه عروس در نقاط مختلف شهر متفاوت است. آرایشگاه‌های معروف و اسم و رسم‌دار شمال شهر برای آرایش کامل عروس (شامل خدمات آرایش صورت، مو،ناخن و پاک‌سازی پوست) در حدود دو و نیم میلیون تومان پول می‌گیرند و این مبلغ درکنار اجاره تاج و تور، رنگ مو یا مش و اپیلاسیون گاهی به 3 میلیون تومان هم می‌رسد. گذشته از این ارقام نجومی، با مبلغی کمتر از اینها هم آرایشگاه عروس پیدا می‌شود. در برخی از آرایشگاه‌های معروف ، حدود قیمت یک و نیم تا دو میلیون است. اگر این مبلغ‌ها باز هم برای‌تان گران است به سراغ آرایشگران گمنام‌تری بروید که کارشان خوب است اما هنوز شناخته شده نیستند. در بین این آرایشگران قیمت پکیج کامل آرایش عروس از 800 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان است. کمتر از این هم می‌توانید آرایشگاه عروس پیدا کنید اما بر روی حرفه‌ای بودن آرایشگر خیلی حساب نکنید

3 رنگ ماتیک که هر زنی می بایست داشته باشد

3 رنگ برق لبی که هر خانمی می بایست داشته باشد


به عنوان یک نویسنده‌‌ی زیبایی باید بگم رژ لب از دوستاشتنی‌ ترین ابزار زیباسازی هستند. خبر خوب برای افراد بانوان اینکه این سه پینکپرنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خویش بگذارید.

جیل پیرکیا نویسنده‌ی women’s health در درباره ی 3 رنگ برق لب که به هر خانمی می‌آید توضیح می‌دهد.
به گفته ی یک مقاله نویس زیبایی باید عرض کنم رژ لب از دوستاشتنی‌ ترین لوازم آرایشی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.